DEĞİŞİM
Garanti Koşulları
Garanti Belgesi Yönetmeliğine göre giyim ve tekstil ürünleri garanti kapsamı
dışındadır. 13.06.2014 ve Resmî Gazete Sayısı: 29029
1. Siparişlerde iade mevcut mudur?
Sipariş edilen ürünlerde iade hakkı bulunmamaktadır. Değişim talep hakkınız
mevcuttur.
2. Ürün Değişim Koşulları Nedir?
www.bihem.com üzerinden satın alınan ürünün beden değişimi yapılabileceği
gibi başka ürünle de değişim yapılabilir. Satın alınan ürünle ilgili değişim
talebi olması halinde, ürünü teslim aldığınız gün içerisinde sayfamızdaki
online destek bölümünden yada whatsapp hattımız üzerinden bizimle iletişim
kurmanız gerekmektedir. Değişim ürünü firmamızın anlaşmalı olduğu kargo şirketi
ile bize ulaştırılmalıdır. Değişim kargo bedeli alıcıya aittir. Firmamızın
anlaşmalı olduğu kargo şirketi haricinde gönderilen ürünler ve değişim talebi
iletilmeden gönderilen ürünlerin değişimi yapılmaz ve kargoları kabul edilmez.
Satın alınan ürünün hatalı ve defolu çıkması halinde ürünü
teslim aldığınız gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden yada
whatsapp hattı üzerinden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri
takiben firmamızın anlaşmalı olduğu kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız
hatalı ürün yenisi ile birebir aynı ürün olmak şartıyla ücretsiz olarak
değiştirilecektir.
Sipariş edilen ürünün hatası tüketicinin ürünü hatalı
kullanmasından, (kesici yırtıcı aletle meydana gelebilecek hasarlar, ürünün
denendiği esnada ürün dikişlerinde patlama ve üründe yırtılma meydana gelmesi,
ürün üzerine yiyecek içecek vb. dökmesi, ürünü kullanarak üzerine parfüm
deodorant vb. sıkması gibi) veya malı tanıtma ve kullanma kılavuzunda yer alan
hususlara aykırı olarak kullanmasından oluşmuşsa ve ürünün tesliminden itibaren
(14) günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa, ürünün değişimi yapılmaz.
Ayrıca; Ürünün bozulmamış, kullanılmamış, yıkanmamış,
ütülenmemiş, evsaf ve özelliğini kaybetmemiş, giyilmemiş ve denenmemiş olması,
sağlık ve hijyen açısından uygun olması ve yeniden satışa sunulabilme şartına
bağlıdır.
Ürün değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında
Kanun gereği uygulamalar esastır.
3. Ürün değişimi yapabilir miyim?
Ürün değişimi yapabilmeniz için Kolay Değişim Merkezinde istenen bilgileri doldurmanız gerekmektedir. Alacağınız Değişim Kodu ile anlaşmalı kargo ile tarafımıza olarak gönderebilirsiniz. Talep ettiğiniz değişim işlemi ortalama 7-14 (iş) günü içerisinde yapılacak ve mesaj yoluyla bilgilendirmeniz sağlanacaktır.
4. Ürün değişimi yaptığımda kargo ücreti öder miyim?
Değişim kargo ücreti alıcıya aittir. Ancak değişim ürünlerinde kusurlu olmadığı taktirde kargo ücretini alıcı
ödemektedir.
5. Ürünümü değişim etmek istiyorum. Siparişimle
gelen hediye ürünü iade etmeli miyim?
Aldığınız ürünü değişim etmeniz durumunda hediye ürünü gönderme zorunluluğunuz
bulunmamaktadır.
6.Kampanyalı ürünlerde iade- iptal işlemi mevcut mudur?
Kampanyalı ürünlerimizde iade- iptal işlemi bulunmamaktadır.
7. Kampanyalı ürünlerde değişim bulunuyor mu?
Eski sezon ürünlerinde değişim bulunmamaktadır. Ancak yeni sezon ürünlerimizde stokta mevcut ise renk ve beden değişimi sağlanmaktadır.
Ürün İade Koşulları:
Sitemizden yapacağınız alışverişlerde kişiye özel temin ve tedarik süreci
olduğu için iade hakkınız bulunmamaktadır. Ancak değişim hakkınız mevcuttur.